Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-10-2012, 23:56 door TD-er

Door Anoniem: Paar jaar terug waren er stemcomputers.....vanwege mogelijke stemfraude door beinvloeding van gegevens zijn we weer terug naar het vertrouwde rode potlood. Kijk de overheid begrijpt het, nu de banken nog: terug naar de overschrijvingskaart! Nee de overheid begrijpt het nog steeds niet, want diverse politici en burgemeesters schreeuwen altijd om het hardst dat het zo omslachtig is en zoveel tijd kost en dat potloden echt niet meer van deze tijd zijn. Dan heb je het niet begrepen. En in dit geval is het gegeven dat banken bepaalde eisen stellen aan de gebruikers ook niet zo gek, maar het probleem is de manier waarop dat nu gaat. Er worden geen kaders aangegeven en als klant kun je alleen maar blijven pendelen tussen kastje en muur wanneer er wel iets is mis gegaan. In andere woorden, de bankiers willen een vrijbrief om alle claims af te kunnen wijzen en zijn zelf niet bereid te investeren in een systeem wat beter werkt. Zo werkt een groot aantal klanten van de ABN nog steeds met een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha