Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik heb laatst iets online besteld bij MyCom. Wat bleek toen ik de Track&Trace code kreeg; MyCom had als afleveradres mijn oude adres ingevuld. Dit nadat ik hem had veranderd in mijn accountinstellingen. Op de factuur en orderbevestiging stond het adres immers wel goed. Direct gebeld met de klantenservice, en die konden mij niet verder helpen. Ik moest wachten totdat het pakket zou worden teruggestuurd, ervan uitgaand dat deze niet zou worden aangenomen. Heb tevens een mail gestuurd naar de klantenservice met meer uitleg over de kwestie. Desalniettemin werd het pakket toch verstuurd naar het onjuiste adres (op het moment van bellen was het pakket nog in het bezit van MyCom). Heb daarna nog een keer contact gehad met de klantenservice en deze zouden mijn probleem doorzetten naar een 2e lijns klantenservice. Deze zouden binnen 2 dagen reageren. Het verhaal sluit zich af met het feit dat ik nooit meer wat van MyCom heb gehoord, niet eens een reactie op mijn ingezonden klacht achteraf. Ik heb mijn oude ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):