Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-11-2012, 12:16 door Anoniem

Ik zou voor DDoS protection je provider vragen... Jouw devices staan allemaal aan de 'downstream' kan van de verbinding die een deel van het probleem gaat worden bij een DDoS. Een (grote) provider (AT&T, BT) kan tot op zekere hoogte een DDoS afwenden door het verkeer door filters te halen en alleen de 'goede' requests door te laten. Dat gaat je zelf niet lukken omdat het verkeer al door je verbinding moet zijn gegaan voordat je het kan droppen. Verder is je investering natuurlijk afhankelijk van het risico dat je loopt en dat je wilt lopen. Je noemt Tweakers als voorbeeld: zij hebben een redelijk profiel op het internet: grote bekendheid, vriendelijk, en totaal afhankelijk van hun website. Wellicht is jouw bedrijf minder zichtbaar op het internet, minder afhankelijk of juist agressiever (in de zin dat sneller boze klanten kan hebben - een incassobureau bijvoorbeeld). Wellicht kan je het risico gewoon dragen? Ligt je datacenter er een tijdje uit vanwege een DDoS zonder dat dit al teveel gevolgen...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha