Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"garanties", tja ik vrees dat geen enkele dienstverlener zich daar aan gaat branden. er bestaan genoeg dienstverleners op dit gebied, maar we doen dit nog steeds in-house met zeer goede resultaten (net zoals de 1e reageerder, die beschrijft ook een product ipv een dienst). We hebben wel eens een aanbieding gehad als onderdeel van een hosting situatie waarbij de aanbieder antispam aanbood wat "ongeveer 90% van de spam tegenhoudt". Dat vond ik een zeer slechte score, maar we zijn om andere redenen niet met die aanbieder verder gegaan dus ik heb ze daar niet over doorgezaagd. Ik neem aan dat men dit soort losse claims doet om niet later in de problemen te komen. Als er maar 90% wordt tegengehouden dan lijkt me dat onwerkbaar. Als je met een derde partij in zee gaat check dan ook hoe ze regelen dat zij weten welke mail adressen binnen jouw bedrijf geldig zijn. Wat je niet moet hebben is een externe filterserver die alle mail aanpakt, scant, en wat er geen spam is doorstuurt naar jouw eigen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):