Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-11-2012, 17:01 door Anoniem

Ik snap al die negatieve reacties niet zo goed... Herinstallatie is zonder uitzondering het veiligst en -vaak- sneller dan scannen, logs bestuderen en napluizen, boot-cd's DL & branden en vervolgens uit laten voeren en herhalen na iedere stap. Voor iedereen die commercieel aan de slag moet met particuliere systemen is dit dan ook veruit de beste oplossing en daarom het standaard protocol. Dat het hier om niet-al-te-technische-particulieren gaat mogen we natuurlijk ook niet vergeten, anders zouden ze hun geliefde computertje niet zomaar bij een winkel inleveren. Dat dat gevolgen heeft voor de informatie die de klant vervolgens verstrekt (Bijvoorbeeld: "Hij doe ut nie meer zo snel als eerst" of "Ik krijg zo'n vreemd scherm als ik 'm aanzet") lijkt me dus logisch. Wie is die medewerker dan nog om te bepalen wat er waar en wanneer fout is gegaan en hoeveel malware er naast de genoemde ransomware is geïnstalleerd? Denk (of nog beter, Google) even aan (op) key-logger, RAT of botnet bijvoorbeeld... Ik wil ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha