Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-11-2012, 20:37 door Anoniem

Door Hugo: Contactloos betalen maakt gebruik van de chiptechnologie op de pas en is daarmee zeer veilig. Klanten die niet contactloos willen betalen en deze optie voor hun betaalpas willen uitschakelen krijgen hiertoe de mogelijkheid. Waarom gaat dit niet echt samen? Als de ING vindt dat het zo veilig is, waarom bieden ze dan de mogelijkheid om het uit te schakelen? Blijkbaar weten ze zelf ook dat het niet helemaal klopt. Dat laatste is een non-sequitur. Als mensen iets niet _willen_, dan ben je als leverancier goed bezig door ze mogelijkheid te geven om het niet gedwongen te moeten afnemen. Ook als het misschien wel perfect veilig is. Vanuit de bank gezien zal het uitzetten een redelijk goedkope feature zijn (stukje extra proces, klein beetje code, en wellicht is het een optie die toch al technisch nodig was om verloren/ingetrokken passen te kunnen blokkeren) om een heleboel rumoer, bezwaren en deels vertrekkende klanten te ondervangen. (als ik je redenering omdraai, dan vind je blijkbaar dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha