Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-09-2011, 16:21 door Anoniem

Bij de ING mijn simkaart vervangen en dan krijg je een sms dat je 48 uur geen betalingen kan uitvoeren. Hoe weten ze dat ik een nieuwe simkaart hebt? http://www.ing.nl/particulier/klantenservice/veelgestelde-vragen/internetbankieren/mijn-ing-met-gebruikersnaam-en-wachtwoord/veiligheid/# Ik heb een sms ontvangen van de ING waarin staat dat ik 48 uur geen betalingen kan uitvoeren in Mijn ING. Klopt dit? Ja, dit klopt. De ING hanteert een standaard veiligheidsprocedure als u een nieuwe mobiele telefoon of SIM-kaart heeft. U kunt hierdoor 48 uur geen TAN-codes ontvangen, waarmee u uw betalingen bevestigt in Mijn ING. U krijgt automatisch een sms van de ING zodra u weer TAN-codes kunt ontvangen. Hiervoor hoeft u niets te doen. http://www.ing.nl/particulier/internetbankieren/veilig-internetbankieren/tijdelijk-geen-tan-codes/

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha