Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-11-2012, 18:06 door Anoniem

Als topicstarter zal ik hierna het betreffende bericht van Avangate volledig weergeven: Geachte Gerard xxxxx, Dit is een automatische verlenging voor Advanced SystemCare PRO v6. U bent een geregistreerde Advanced SystemCare PRO v6 klant sinds 11/16/2011, met de onderstaande gegevens: Naam: xxxxx E-mail: xxxx@xxx Land: Netherlands Uw licentie vervalt op 11/16/2012 en heeft een geactiveerde "automatische verlenging"-optie. Dit betekent dat Avangate de licentie voor uw . U ontvangt een aparte e-mail met de betalingsgegevens voor deze terugkerende facturatie. Als u de "automatische verlenging"-optie wilt veranderen, ga dan naar uw Avangate myAccount op: https://store.iobit.com/myaccount/my_license/?code=B381C72D96 Oorspronkelijke bestelling: 10358248 Oorspronkelijke besteldatum: 2011-11-16 12:46:26 Verlengingsprijs: 15.66 EUR Gelieve voor meer informatie over productinstallatie, -activering en andere technische ondersteuning contact op te nemen met de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha