Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Veiligheid van internetbankieren is niet alleen een zaak van de bank maar ook van de consument. Ik vind dat Kassa onterecht de verantwoordelijkheid maar bij de bank legt. Als ik mijn pinpas en pincode aan een willekeurige vreemde geef die mij aanspreekt dan kan de bank daar weinig aan doen. Misbruik door malware is iets anders alhoewel ik ook vind dat de klant daar ook een verantwoordelijkheid heeft. Echter ook de bank want sommige malware kan door betere beveiliging van de webapplicaties best worden tegengegaan. Echter gaat dit ook ten koste van het gebruiksgemak van het internetbankieren (bijvoorbeeld verifiëren van iedere rekeningnummer met de reader is best omslachtig). Waar de banken wat mij betreft nog wel een slag kunnen maken is in het interbancaire betalingsverkeer. Als een crimineel op wat voor manier dan ook geld kan afboeken van mijn rekening en ik kom daar een paar uur of desnoods enkele dagen later achter dan moet het voor de banken mogelijk zijn om zo'n transactie (na zorgvuldige ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):