Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Die handleiding lezend zie ik twee punten waar Skype geblunderd heeft: 1. Je kan een tweede account voor een e-mailadres aanmaken zonder dat de eigenaar van dat e-mailadres het moet bevestigen. Het aanmaken van de account zou pas voltooid moeten kunnen worden nadat een bevestigingscode per e-mail is verzonden en degene die de account aanmaakt die code kan produceren, of als met het oorspronkelijke account wordt aangelogd en van daaruit de bevestiging wordt gegeven. 2. De reset-token verschijnt in de Skype-client. Die zou ENKEL per e-mail moeten worden verstuurd. Eigenlijk maken de makers van deze procedure twee keer dezelfde denkfout. Ze doorzien niet dat je om een identiteit te verifiëren ENKEL EN ALLEEN gebruik moet maken van dingen waar je zonder die identiteit te hebben niet bij kan, en het enige externe kanaal daarvoor dat niet afhankelijk is van gerommel met dingen binnen Skype-accounts is een e-mail naar het adres van de accounthouder. Ik zou om die reden, als ik Skype was, een bevestiging ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):