Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-11-2012, 11:34 door Anoniem

Ik ben de topicstarter. Vandaag heb ik de volgende email van Avangate gekregen, ondanks mijn protestmail aan Avangate waarin ik meedeelde dat ik geen verlenging wilde. Op de vervaldatum heb ik geen bericht over facturatie gekregen. Uit de email wordt het mij echt niet duidelijk of ze nu wel of niet e.e.a. automatisch verlengd hebben! Geachte Gerard xxxx, Dit is een verlengingsbericht voor Advanced SystemCare PRO v6. U bent een geregistreerde Advanced SystemCare PRO v6 klant sinds 11/16/2011, met de onderstaande gegevens: Naam: Gerard xxxx E-mail: xxxx@xxxx.xxx Land: Netherlands Houd er rekening mee dat uw licentie vervalt op 11/16/2012. Als u uw licentie met nog eens 12 maand(en) wilt verlengen, dan moet u een productverlenging voor Advanced SystemCare PRO v6 kopen. Korting voor vernieuwing is beschikbaar! U kunt van een lagere prijs profiteren als u de licentie vernieuwt vóór de vervaldatum (11/16/2012). Klik op onderstaande link om uw licentie te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha