Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-11-2012, 15:53 door Anoniem

"Ik heb uitgelegt dat ik graag wilde weten waar het voor was. Het bleek een vordering van de H&M, maar omdat ik zei dat ik het niet besteld had wilden zij mij niet meer informatie geven." Indien zij geen informatie willen geven, dan zou ik hen zeggen dat de zaak dat je in dat geval op geen enkele manier meer op hun vorderingen in zal gaan, en dat het aan hen is om geld te verspillen aan een rechtzaak. Ten eerste moeten zij aantonen dat je inderdaad een bestelling geplaatst hebt, en ten tweede moeten zij ook indien gevraagd onderbouwen waarop hun vordering is gebaseerd. Zo moeten ze je kunnen vertellen wat je besteld hebt, wanneer, en op welk adres het is afgeleverd. Heb je de weigering om jou informatie te verschaffen ook zwart op wit ? Zoja, dan is dat mooi voor dossiervorming ;)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha