Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-12-2012, 12:54 door Anoniem

@dutchfish 1. De reden dat dit vaak een eigen apparaat is heeft te maken met het feit dat de werkgever tegenwoordig achter loopt als het gaat om PC en software. Vroeger was dit juist omgedraaid. De werkgever heeft er dus baat bij als het gaat om efficiency en economisch gewin. Dat iemand een vergoeding krijgt om bepaalde software aan te kunnen schaffen of thuis een werkplek in te kunnen richten, maakt de werkgever nog geen eigenaar van jouw device. In dat geval spreken we dus nog gewoon van BYOD. 2 en 3. De werkgever over de data en het netwerk (die zij bewust uit handen geeft) en de werknemer over het device. Hier liggen de grootste uitdagingen en problemen van BYOD. 4. Ervan uitgaande dat er al een verzekering is (Veel bedrijven hebben er namelijk GEEN) zal die kijken of er alles aan gedaan is om het te voorkomen. Iets wat moeilijk kan zijn bij BYOD, omdat een werkgever hier eigenlijk niets over te zeggen heeft. 5. De werkgever. Als het vraagstuk bij 2 en 3 niet is opgelost is de werknemer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha