Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Nieuwswaarde??? Ik zie naast die 3 hobbels nog veel meer valkuilen: - Weinig to geen ondersteuning vanuit IT-afdeling mogelijk. - Buiten web-applicaties heel moeilijk om alles en iedereen te synchroniseren. - Update's, firmware e.d. zijn niet aan te slepen / bij te houden / door te voeren. - Back-ups maken / controleren is tijdrovend en lastig. - Wettelijke aansprakelijkheid t.o.v. derden bij misbruik. - Wettelijke aansprakelijkheid bij verlies of diefstal. - Kostenplaatje, een werkgever kan een (niet-zelfstandige) niet zomaar verplichten loon te besteden aan specifieke middelen om arbeid te verrichten, dus nóg meer onoverzichtelijk declaratie-gedrag. - Kostenplaatje van de benodigde communicatie-abonnementen, wie draait op voor welke kosten? En ga zo maar door. Fijn instituut, dat Gartner. Kent iemand een BYOD-systeem dat is ingevoerd en wèl werkt?
Beschrijf je klacht (Optioneel):