Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Ja daar kon je natuurlijk op wachten. Ik snap niet dat de ING dit soort veranderingen niet per brief communiceert. Door dat geklungel op de website maken ze zich totaal ongeloofwaardig, hoe moet een klant straks nog weten wat er van de bank komt en wat van de scammers??" Ehm. Bovenstaand voorbeeld over de PAC Code wat gisteren werd geplaatst is =niet= van de ING afkomstig, ik snap je reactie wat dat betreft niet. Dat het niet van de ING komt is al duidelijk aan het gebruikte domein ingnl.nl, wat niet van de ING is. Verder zal een bank natuurlijk nimmer klanten twee dagen de tijd geven om aktie te ondernemen, om vervolgens accounts te ''beperken'', ook niet wanneer ze je schriftelijk zouden verzoeken zoiets te doen. Immers hebben ze duizenden en duizenden klanten die zo'n bericht niet op tijd zouden lezen, en hun helpdesk zou overspoeld worden met kwade klanten. Last but not least, geen enkele bank verstuurd dit soort verzoeken per email.
Beschrijf je klacht (Optioneel):