Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik was ook verbaasd om 1 seconde na een simkaartwissel een sms te ontvangen van ING. Maar ING legt het tegenwoordig gewoon uit: http://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/in-het-nieuws/tijdelijke-blokkade-tan-functie-bij-simwissel.aspx Tijdelijke blokkade TAN-functie bij simwissel De ING en de telecomproviders hebben besloten samen te werken om identiteitsfraude met simwissels te voorkomen. Om te voorkomen dat criminelen kunnen frauderen met het ontvangen van TAN-codes via SMS, informeren telecomproviders de ING als er een simwissel heeft plaatsgevonden op een bepaald mobiel nummer. De telecomproviders verstrekken aan de ING uitsluitend het ‘kale’ mobiele nummer en het moment van de simwissel zonder overige informatie. De juridische basis voor het verstrekken van de informatie is artikel 8 sub f van de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Doordat de telecomproviders de ING informeren over simwissels, kan de ING het voor deze klanten gedurende 48 uur onmogelijk maken om TAN-codes te ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):