Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-12-2012, 23:27 door Anoniem

@Schele: Bedankt voor deze post. Ik vondt het al sterk dat je als aanbieder van gratis WiFi je zelf op anti-spam lijsten moest laten plaatsen onder het mom van netneutraliteit. Als je poort 25 open laat staan is het niet de vraag of maar de vraag wanneer je op een blocklist komt. Wat mij betreft valt het dicht zetten van poort 25 uitgaand dan ook niet onder het beperken van congestie maar onder het behouden van integriteit. Verder vraag ik mij af of gratis WiFi echt als openbare elektronische communicatiedienst gezien zal worden. In de communicatiewet staat dat een openbare elektronische communicatiedienst een "gewoonlijk tegen vergoeding aangeboden dienst" is. Ofwel dat de aanbieder primair het uitbaten van de dienst als verdienmodel heeft. Bij gratis WiFi is dat niet het idee. Het wordt aangeboden als gemak aan de gebruiker tijdens het afnemen van de primaire diensten zoals een maaltijd of tijdelijk verblijf. Als de aanbieder van gratis WiFi wel strikt aan de netneutraliteits eisen gehouden gaan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha