Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-12-2012, 20:32 door Anoniem

Door Ler0y JenKins: Ik had zo'n soort storing deze week nog bij mij op de zaak. Een klant verstuurde een mailtje, naar een niet bestaand emailadres. Er gebeurde schijnbaar iets met het mailtje waardoor hij vast kwam te zitten, normaal gezien stuurt hij inderdaad maar 1 mailtje van "Postmaster" maar de klant kreeg ze binnen om de 2 minuten. Uiteindelijk is de mailserver geherstart, en is het opgelost. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren met oude versies van Exchange server, meestal SBS, waarbij de boel is geconfigureerd om e-mail van een provider op te halen met POP3 en dat dan in de mailboxen van die Exchange server neer te zetten. Er zit een blunder in dat stukje code waardoor hij de mail stuurt naar de adressen in de To: header in plaats van naar de geadresseerde op het locale systeem. Als een mail gestuurd wordt naar meerdere adressen dan krijgt de rest van de ontvangers 2 exemplaren. Zijn er bij de ontvangers 2 die dit programma gebruiken dan gaat de boel staan loopen en krijg je iedere keer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha