Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Bel je de KPN op het nummer van hun hoofdkantoor, met de vraag: joh, ik heb hier een mooie laptop met een inboedel stiker van jullie er nog op, kunnen jullie even kijken of die netjes afgeboekt is of als gestolen in de boeken staat? Word je 5x doorverbonden naar allerlerhande afdelingen die niks mogen als je geen KNP gebruikers naam hebt, en hun afdelings baasjes willen niet aan de telefoon komen hoor je op de achtergrond als zo'n helpdesker z'n mute knop vergeet in te drukken. Dus niemand ""kan"" ergens zien of die laptop nu wel of niet nog van hun is! Wat voor een hoop is er nog als een organisatie zo door en door incompetent is geworden? En nu ik m'n best heb gedaan, mag ik die laptop lekker zelf houden en eens rustig kijken wat er op die harddisk staat?? ----- Ook niet raar als je je organisatie Koninklijke Koninklijke Posterijen, Telegrafie en Telefonie Nederland noemd om maar die magic 3 letter acronym te hebben hebben hebben.
Beschrijf je klacht (Optioneel):