Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-11-2011, 18:45 door ypenwj

Vandaag kreeg ik deze mail binnen, ditmaal in goed Nederlands. Beste Klant, Zoals u reeds heeft vernomen hebben wij als ABN AMRO. enige tijd geleden te maken gehad met een fusie van de huidige ABN AMRO met het voormalige Postbank. Voor de klant is er overigens weinig veranderd, echter achter de schermen hebben wij een totaal nieuwe internetapplicatie geprogrammeerd die aan de hedendaagse veiligheidseisen voldoet comform de Europese richtlijnen betreft het betalingsverkeer. Bij een verbetering (update) van ons online veiligheidssysteem hebben wij bij uw rekening een foutmelding ontvangen met als code ASV-317. Deze foutmelding is simpel te verwerken door de upgradepagina te downloaden die u kunt vinden als bijlage in deze mail. Vul het formulier in en login op uw account. Zodra u heeft ingelogd kunnen wij het proces afronden en krijgt u binnen 7 werkdagen een geautomatiseerde bevestigingsmail toegestuurd. © 2007 - 2011 ABN AMRO

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha