Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-01-2013, 14:15 door Anoniem

Vanmorgen belde Jack van het Windows service center, in engels met een indiaas accent. (Helaas nummer vergeten te checken en mijn telefoon onthoud het niet). Ik was meteen verbaasd dat windows achter malware infecties aanbelde (zou een aardige duit kosten gezien de omvang). Dus rustig de tijd genomen maar wel aangedrongen of de man mij kon begeleiden naar een site waar ik kon achterhalen of hij betrouwbaar was. Daar werd niet op gereageerd. Hij benadrukte wel weer telkens dat het heel gevaarlijk was en ik veel risico liep. (Maar nee, hij ging niet in op mijn vragen). Na dik 7min maar opgehangen. Hij begon ook al snel met de vraag of de pc aanstond en direct in contact met internet want de pc had een bericht verzonden aan hen.... Dat vond ik raar. Als het waar was en hij belde me idd binnen 10min nadat mijn pc aanstond dan zou ik een infectie hebben. Daarom ben en ik maar op internet gaan checken. Op deze site lees ik dat velen me zijn voorgegaan. (ik kende deze variant nog niet). Als ik nu terug denk nam ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha