Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De laatste week hebben we verscheidene fishing mails gehad die pretendeerde afkomstig te zijn van ABNAMRO. De enige manier om dit te melden is het doorsturen van de mail naar valse-email@abnamro.nl. Dit heb ik dan ook iedere keer gedaan. De bank stuurt echter niet eens een ontvangsbevestiging laat staan inhoudelijke informatie over wat er met de melding gedaan word. Hierop heb ik een contactformulier op de site ingevuld met de vraag op welke manier ze deze meldingen willen ontvangen. Ik heb wel wat meer informatie die nuttig is buiten de mail zelf. De bank is echter op geen enkele manier bereid om deze informatie te ontvangen. Persoonlijk vind ik dit een beetje vreemd, ze geven tenslotte aan dat ze actie willen ondernemen op deze phising pogingen. Al met al krijg ik het idee dat het de bank alleen te doen is om reputatie en hebben ze deze functionaliteit niet om echt actie te ondernemen, anders zouden ze wel zo veel mogelijk informatie willen neem ik aan. Zie ik dit nou verkeerd of zijn ze gewoon ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):