Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-01-2013, 10:52 door Anoniem

Door Anoniem: Hier ook gebeld door een 'microsoft' medewerker met indiaans accent. Vertelde over problemen met een windows xp pc, terwijl wij geen XP meer gebruiken. Hij wou een id nummer, heb ik niet gegeven. Sprak zeer gebrekkig engels met indisch accent. Moest ctrl+R indrukken, cmd intypen en vervolgens asso(laatste letter ben ik vergeten?) Vervolgens vroeg hij mij om een ID nummer dat ik niet gegeven heb, hij zou met een half uur terug bellen. Ben benieuw, vervolgens na zoekwerk kwam ik hier terecht en ben ik erachter dat ik hier niet in op moet gaan. Het commando is ASSOC. Microsoft heeft inderdaad wel een helpdesk in India. Maar rond 15 uur Nederlandse tijd zal deze door Amerika over genomen worden. Die afdeling is Tecnical Support alleen is deze niet voor particulieren en zullen ze ook nooit met Particulieren contact opnemen mits jezelf een probleem gemeld hebt. En dan nog krijg je de Nederlandse helpdesk met een Nederlands sprekend persoon aan de lijn. Kan wel met een Belgisch accent zijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha