Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-11-2011, 19:11 door Anoniem

Wie heeft ook negatieve ervaringen met Panda Security? Heb (had) al geruime tijd problemen die ik per mail door heb gegeven aan panda. Elke mail werd binnen 1 minuut door een automatisch verstuurde mail door Panda beantwoord wat helaas geen oplossing voor mijn probleem bood. Telefonisch contact vraagt veel geduld en wanneer het wel lukt weigeren medewerkers hun naam bekend te maken om op die manier elke verantwoording te ontlopen. Heb panda inmiddels van mijn pc verwijderd (augustus 2011). Heb via mail te kennen gegeven niet meer van hun diensten gebruik te willen maken. Tot mij grote verbazing krijg ik vandaag gewoon de melding dat panda het op prijs stelt dat ik wederom gebruik ga maken van hun diensten en dat de kosten (€ 83,00) van mijn rekening worden afgeschreven. Heb daarop enkele malen met panda gebeld (wderom geen namen van gesproken werknemers) en geeist de ongevraagde diensten te cancelen. Heb daarop een nietszeggende mail ontvangen als antwoord. Ben benieuwd waar dit toe leidt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha