Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2013, 13:05 door WhizzMan

DigID is binnen 24 nadat het lek in ruby bekend werd dichtgezet. Daarna is binnen 24 het lek gefikst, is er getest en is DigID weer online gezet. Ondanks dat de overheid vaak log en traag is als het om ICT gaat, is dit gewoon goed opgepakt en uitgevoerd. DigID is qua ontwerp niet het sterkste wat je kan verzinnen, maar de mensen die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering kan je in dit geval niet bekritiseren. Sterker nog, ik vind dat ze een pluim verdienen en dit als voorbeeld binnen de overheid gebruikt moet worden om aan te tonen dat het wel degelijk mogelijk is om snel en adequaat te handelen als je je organisatie op orde hebt. Er zijn nog genoeg overheidsorganisaties waar ze het lang niet zo goed op orde hebben als in dit geval. Het kan kennelijk met het budget wat ze krijgen wel goed, dus laten die andere overheidsinstellingen hier lering uit trekken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha