Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2013, 22:51 door Anoniem

Vandaag ben ik ook tegen het Omniture probleem opgelopen. Ik kon niet inloggen op internet bankieren en heb eerst een uur-of-langer moeten zoeken wat er aan de hand was. Uitgebreid gebeld met de helpdesk van ABN AMRO, maar die konden het probleem niet met mij oplossen. Uiteindelijk kwam ik er zelf een uur later achter dat Avira mijn inlogscherm blokkeerde omdat er Omniture in werd aangetroffen. Omdat ik er op vertrouwde dat de https:// inlogpagina van ABN AMRO veilig zou zijn was mij dat gewoon nog niet eerder opgevallen. En pas toen werd ik boos. Ik heb een brief met een klacht hierover aan ABN AMRO gestuurd, met de strekking dat ik deze situatie niet aanvaardbaar vind. Enerzijds wordt ik er als consument voortdurend op gewezen dat ik mijn computer-omgeving goed moet beveiligen tegen ongeautoriseerd gebruik door middel van firewalls en anti-virusprogrammatuur, en vervolgens moet ik mijn beveiliging (gedeeltelijk) uitschakelen om van de diensten van ABN AMRO gebruik te kunnen maken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha