Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ook ik heb helaas slechte ervaringen met Kaspersky Pure. Zo werkt het virtueel toetsenbord van Kaspersky Pure niet met/in Internet Explorer 9.En hun klantenservice is slecht en slecht bereikbaar.Het is echt DHZ met de Kaspersky software. Kaspersky zou in elk geval wat klantenservice betreft een voorbeeld kunnen en moeten nemen aan de klantenservice van Norton. Daar zou Kaspersky nog heel wat van kunnen leren. Maar ja,klantenservice is nooit het sterke ount geweest vd Russen (zie ook Aeroflot). Jammer jammer jammer.Ik zit nu ook te overwegen om Kaspersky Pure maar weer te verwijderen en Norton 360 erop terug te herinstalleren. Door Anoniem: Er wordt altijd vol lof gesproken over Kaspersky. Wellicht geldt dit ten dele voor hun product maar BESLIST NIET VOOR HUN SERVICE. Die is buitengewoon slecht en dan bedoel ik ook HEEEEEEL slecht. Heb op Windows 8 hun PURE uitvoering (hun duurste product) geinstalleerd dat slechts ten dele werkt : ca. 50 % van wat het programma aan extra's biedt doet het niet en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):