Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Peter, Doorvragen helpt , zie voor meter - info de post bij artikel ; 'Slimme meterkast meldt inbreker wanneer woning leeg is" - d.d. 22-10-2012, T.23:08. Wanneer je geen slimme meter wil (telefonisch doorgeven kan ook) krijg je er geen en blijkt de oude meter verassend genoeg toch voldoende kwaliteit te bezitten om helemaal niet meer vervangen te hoeven worden (als die investering ineens niet meer hoeft ging het waarschijnlijk toch om een ander belang, toch de data ... ?). Waar 'niemand' het bij mijn weten over heeft (politiek, netwerkbeheerder zelf, en ook niet gevonden op het web) of een antwoord op kan geven (netwerkbeheerder niet is mijn ervaring) is wat de rechtspositie is van een huurder die een meter wil weigeren. Misschien een vraag voor Arnoud Engelfriet? In het schrijven van de netwerkbeheerder gaat het over huiseigenaren en wordt wanneer dat niet het geval is verzocht de informatiefolder door te speler aan de werkelijke eigenaar. Daarmee worden huurders feitelijk buiten spel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):