Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ook ik ben gisteren inderdaad gebeld door het 00800 nummer. Na 10x "hello? hello!" was voor mij de lol eraf en hing ik op, overigens wist ik direct dat ik dat spelletje ging spelen, ik vertrouwde het onmiddelijk niet, maar heb dan ook wat meer ervaring met social engineering vanuit mijn werk. Omdat ze slim gebruik maken van nummerherkenning en net weer belden heb ik daarom net opgenomen met "Cyber Security Centre, goodmorning, can I help you?"... de dame was een beetje verward waarschijnlijk (gisteren had ik trouwens een man aan de lijn) en vroeg direct of ik Engels sprak. Dus "Yes mam, this is the Cyber Security Centre.... goodmorning, can I help you?" en raad eens "tuut tuut tuut".... Nu hoop ik maar dat ze slim genoeg zijn om mijn nummer uit hun systeem te verwijderen, het is namelijk niet zo verstandig voor ze om meerdere malen het NCSC lastig te vallen. Indien het niet helpt laat ik dat hier nog even weten, mijn nummer is al meerdere malen gebeld (ook al eerder in begin 2012), dus echt stoppen doen ze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):