Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Mooi verhaal. Blijft natuurlijk dat bijvoorbeeld Java gewoon bijzonder slecht in het nieuws is gekomen. Onder meer met zero-day lekken. Misschien heeft hij een puntje dat er (te) veel aandacht uit gaat naar zero-day lekken, maar waar het uiteindelijk om gaat, is hoe je met je klanten om gaat. Voor elke hack die er slaagt, is het de vraag alleen of de klant een versie draait waarin dat lek nog niet verholpen is. In alle andere gevallen ligt de verantwoordelijkheid bij de leverancier. Zero-day of niet, maar zeker als lekken al langer bekend zijn. Verder kan je er donder op zeggen dat als je al een hoop lekken bent tegen gekomen, dat er nog veel meer in zitten en dan moet je je ernsig gaan af vragen hoe het zit met de kwaliteit van je product en je service, in plaats van de aandacht proberen te verleggen. En als gebruiker moet je je afvragen of je dat soort producten, zoals als Java, wel wilt gebruiken.
Beschrijf je klacht (Optioneel):