Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-03-2013, 13:06 door Unit 10 Forensics

Wij worden als digitaal forensisch onderzoeksbureau regelmatig benaderd bij dergelijke kwesties. Indien er géén of onvoldoende beleid is treden wij in dit soort gevallen op als onafhankelijk en objectief mediator. In voorkomende gevallen stellen wij, indien beide partijen daar mee instemmen, de mailbox op forensische wijze veilig en splitsen de zakelijke en privémail aan de hand van vooraf vastgestelde criteria. Indien het niet mogelijk is op deze wijze organiseren wij een sessie en splitsen de mail 'live' in overleg met beide partijen aan de hand van de informatie in de headers. Laatste redmiddel is op berichtniveau dat beide partijen akkoord gaan met het openen van een mail indien de header geen indicatie geeft over zakelijk of privé. Het is overigens telkens weer situatie afhankelijk, maar het kan op deze manier veelal op goede wijze snel en zorgvuldig worden opgelost voor beide partijen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha