Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-03-2013, 11:20 door Anoniem

Het gaat niet alleen om oude bugs (inderdaad soms heel simpele dingetjes die maar niet opgepakt worden). Wat nog schrijnender is dat is de behandeling van nieuw geintroduceerde bugs. Het komt in de Mozilla familie heel vaak voor dat er bij een nieuwe versie meteen heel vervelende bugs gemeld worden, binnen enkele dagen na de release maar soms ook al tijdens de alpha/beta fase, en ik vind dat deze niet snel genoeg worden terug gelegd bij degene die in het betreffende gedeelte het laatst iets veranderd heeft. Ik denk dat deze persoon het best in de materie zit en snel kan beoordelen of het nieuwe probleem door zijn verandering komt, een fix maken of de verandering ongedaan maken. En deze fix in een nieuwe subrelease uitbrengen. Nu loopt dat meestal gewoon via het standaard bug afhandeling systeem gaan en daarmee duurt het minimaal twee versies voor er KANS is dat het wordt opgelost. Kan ook jaren duren. De impact van dit probleem is nog ernstiger doordat Mozilla security fixes combineert met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha