Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-03-2013, 03:37 door WesleySmalls

Omdat er in gok ik toch een redelijk aantal keren het gaat om accountsmisbruik, en met de misbruiker die toegang heeft tot de mail. Maar okee, dat heb ik misschien fout en slaat mss nergens op. Maar mijn uiteindelijke punt was dit; Je probeert aangifte te doen van de "telefoonscam", de telefoonscam waar de overheid al meerdere malen voor heeft gewaarschuwd, en waar elke week door iemand wel een waarschuwing uitkomt. Wat probeer je nu precies te bereiken door aangifte ervan te doen? Je bereikt er 0.0 mee, en geeft alleen de politie iets wat al algemeen bekend is. Kortom, je doet niet veel meer dan je eigen tijd weggooien. Als je werkelijk opgelicht bent en geld hebt betaald neem je contact op met je banki met de vraag dit terug te storten. Aangezien het waarschijnlijk naar een buitenlandse rekening gaat gaat er tijd overheen(5 dagen) voordat de boeking voltooid is, kortom tijd zat dus om het geld zonder enig probleem terug te halen. Mogelijk vraagt de bank erom dat je aangifte doet, maar betwijfel het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha