Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-03-2013, 13:59 door Anoniem

Door Predjuh: Ik ben (helaas) de gebruiker van een slimme meter. Deze is ongevraagd vervangen 1 of 2 jaar terug. Weigeren was niet mogelijk of ik moest rond 75 euro betalen plus de kosten voor de installatie. Helaas; je bent verkeerd voorgelicht (ik vind het zelfs liegen; maar een jurist zal dat niet zo zien) door de netbeheerder; weigeren mag wettelijk. Sommige (veel?) medewerkers zijn ook niet goed op de hoogte dat weigeren mag en zijn daarom heel stellig. Ik heb Liander al 2x een boze brief geschreven over hoe ze te werk gaan om je maar een slimme meter in je maag te splitsen. Ze huren een derde partij in wie het gaat uitvoeren, dit wordt al netjes gepland en jij krijgt er bericht over. Er wordt met geen woord gerept dat je gewoon mag zeggen dat ding wil ik niet. Bedrijven zijn er goed in: Zorg dat de klant zich moet inspannen om zaken recht te zetten. Leg daar het werk neer.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha