Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door TD-er: Maar daar gaat het hier niet over. Vandaar de off-topic :) Ben het overigens helemaal met je eens! Door TD-er: Het gaat hier over afhandelen van een DDOS-aanval. Daarbij moet direct gehandeld worden en is er dus geen tijd om te wachten op een academisch onderzoek, of zelfs maar een offerte-rondvraag om zo de beste prijs/prestatie-verhouding te krijgen. Als intern handelen 50.000 euro kost, dan is er ook iets goed mis... Daarbij hebben de internetproviders het probleem opgelost, niet het bedrijf zelf! Door Redactie: Na 10,5 uur wisten internetproviders de aanval succesvol te filteren. Door TD-er: Daarnaast zit er in dit bedrag ook een aandeel 'gederfde inkomsten' wat, voor zover ik kan zien, niet echt gespecificeerd is. Dat is dus juist NIET het geval, zie quote uit het artikel: Door Redactie: Het identificeren, reageren op en onderzoeken van het incident kostte het bedrijf meer dan 50.000 euro, waarbij andere kostenposten tijdens de aanval niet zijn meegenomen, zoals productiviteitsverlies, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):