Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-04-2013, 10:37 door Anoniem

Door Spiff: N.B. Opvallend dat dat uitschakelen van de WifiSpot niet via de interface van de modemrouter loopt, maar via Mijn Ziggo. Voor de doorsnee gebruiker wellicht wel eenvoudiger dan het indien gewenst moeten aanpassen van de configuratie van de modemrouter via de interface daarvan. Zoals ik al zei: technisch weten ze daar bij Ziggo best wel hoe het moet. Dit is natuurlijk een superieure oplossing. Je houdt in je klantendatabase bij hoe de klanten hun router willen, en je beheert centraal de routers. Dat betekent dat een klant met een kapotte router gewoon een andere opgestuurd kan krijgen, en hoppa die wordt weer net zo geconfigureerd als de vorige. Kom daar maar eens om bij andere providers, daar ben je als klant zelf verantwoordelijk voor het noteren van al je instellingen en ze weer opnieuw doen als dat nodig is na een hardware vervanging, factory reset of wat dan ook. Dat kan de gemiddelde klant echt niet. Bovendien, als er iets blijkt wat je eenvoudig kunt oplossen met een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha