Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-04-2013, 23:05 door Anoniem

IK heb er vandaag ook één gehad over de bestelling van een game cube via bol.com. Nu was mijn zoontje afgelopen week het internet aan het afspeuren voor zo'n ding. Ik had dus ook zo iets, hallo heb jij wat besteld. Hij hield vol dat hij dat niet gedaan had, maar je twijfelt dan toch wel. Deze truc bestaat best wel lang al. Misschien heeft iemand er iets aan dat ik het nu even meld. vr.gr. Monique hieronder de mail: Amsterdam 27 April 2013, Geachte heer/mevrouw, Wij hebben van Bol.com B.V een melding binnen gekregen dat er een mislukte transactie heeft plaatsgevonden. Volgens Bol.com t B.V heeft u online een aankoop gedaan op een "Gamecube. Hierdoor was er gisteren een poging getroffen namens iDeal om een bedrag van 1139.05 EUR van uw rekening af te schrijven, dit is nog om onbekende reden mislukt. Er zal dus een 2e poging plaatsvinden om het verschuldigde bedrag af te schrijven, dit zal uiterlijk Maandag 29 april 2013 van uw rekening worden afgeschreven door ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha