Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Michelle (Knab): Goedemiddag, Graag geef ik u een reactie vanuit Knab. Knab heeft geen signalen kunnen achterhalen waaruit blijkt dat de phishingmail specifiek naar klanten van Knab is gestuurd. De phishingwebsite is afgelopen vrijdag binnen enkele uren nadat we de eerste signalen hadden ontvangen uit de lucht gehaald. Met vriendelijke groet, Michelle (Community Manager Knab) O maar dat soort mails wordt vrijwel nooit specifiek naar klanten gestuurd hoor. Ze sturen die phshing naar iedereen op hun adreslijst en dan maar hopen dat er klanten tussen zitten. Ik krijg ook gewoon de phishing mails voor Rabo, ABN etc waar ik geen klant ben. Je moet regelen dat er een mail adres valse-email@knab.nl wordt aangemaakt waar mensen hun phishing mail naar kunnen doorsturen (en waar GEEN spamfilter op zit!!), en dat op de website vermelden. En dan in de gaten houden wat daar op binnenkomt. Dat doet vrijwel iedere bank. Het uit de lucht halen van de phishingwebsite is niet altijd even ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):