Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"De oplossing is niet zo moeilijk: laat die telefoon thuis. Scheelt ook een hele hoop irritant gedoe in die trein." Of maak je niet druk op non-issues zoals het volgen van reizigers stromen met verder geanonimiseerde informative. "Ik begrijp al een hele tijd niet waarom er zo'n ophef moet zijn over het gebruik van al dan niet persoonlijke gegevens. Dat gebeurt namelijk al jaren. Die gegevens worden gebruikt in ons eigen voordeel, dus ons leven wordt er alleen maar aangenamer van." Da's behoorlijk naief. "De vooruitgang hou je nu eenmaal niet tegen!" Stel dat jouw verzekeringspremie omhoog gaat, omdat je verzekeraar door data mining vaststelt dat je een ''hoog risico profiel hebt'' m.b.t. een verzekering die je bij hen afsluit. Is dat aangenaam, en zie je dat als vooruitgang ? Gebruik van persoonlijke gegevens is niet per definitie in je voordeel, en schending van je privacy is dus niet altijd aangenaam.
Beschrijf je klacht (Optioneel):