Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dat het incassosysteem brak is dat is al jaren bekend. Inderdaad, iedereen met een incassocontract kan van alle rekeningen incasseren, machtiging of niet dat maakt niks uit want die moet het bedrijf zelf administreren, niet de bank. En denk maar niet dat die "stok achter de deur" van contract kwijt bij misbruik ook werkt. Ze gaan echt hun incassocontract met Ziggo niet opzeggen als je klaagt. Ziggo is een veel belangrijker klant voor ze dan een consumentje, dus die krijgen altijd het voordeel en de zoveelste kans om het beter te doen. Idem voor ieder ander bedrijf waar ze aan verdienen. Maar er is verbetering op komst: onder het IBAN/SEPA systeem, iets wat verder alleen maar nadelen heeft en kosten veroorzaakt waar we niet op zitten te wachten, is er 1 gunstige wijziging: ze gaan eindelijk incasso beveiligen met een extra code, zoals ik al jaren voorstel. Er is een probleem: ze gaan dit alleen aanzetten voor nieuwe incasso machtigingen, bestaande machtigingen mogen worden gebruikt zonder die ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):