Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dat wat ik om 16:12 uur neerzette heb ik ook weer aan Microsoft geprobeerd te melden. Het lastige is dat voor dergelijke meldingen geen telefonische afdeling bestaat. Een vriendelijke medewerker van een ándere Microsoft afdeling heeft mijn melding aangenomen (met verwijzing naar mijn post hier van 16:12 uur) en probeert die melding door te zetten naar een afdeling die het kan oppakken. De medewerker kon me echter niet garanderen dat dat zou lukken. Er is me daarom aangeraden nogmaals te melden via de contact-mogelijkheid in het Windows Update support center (wat ik vorig jaar juli al had gedaan, maar waar ik toen geen reactie op ontvangen heb) en via de Microsoft Community (answers.microsoft.com). Ik zal dat beide vanavond of morgen proberen te doen. Aanvulling: Ach! De mogelijkheid om een melding te maken via het Windows Update support center is sinds vorig jaar zomer inmiddels vervallen, zie ik. Dan kan ik alleen nog melden via Microsoft Community (answers.microsoft.com), in de hoop dat het daar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):