Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-06-2013, 23:25 door mvh69

Door Anoniem: Ik heb alles geprobeerd, ik heb de provider gebeld, ik heb de modem gereset. De medewerker gaf slecht nieuws waar ik niks aan had en ze zeggen dat alles gewoon werkt. Ik heb mijn modem gereset alleen kan ik nog steeds ook niet inloggen in 192.168.2.1 als default wachtwoord admin. Verder werkt mijn internet nog steeds niet, en heb ik een 8 cijferige code nodig om mijn modem opnieuw in te stellen die niet overeen komt met de code van de modem! Of te wel, een hele hoop problemen wat nogal apart is. Ik heb LAN getest en het werkt ook niet. Iemand nog raad? Het probleem zit dus duidelijk in het modem of bij de internet provider en niet in je systemen , dus OS , browser en al dat soort zaken doen er nu niet toe. En ik denk dat het naar alle waarschijnlijkheid in je modem zit. Je hebt het namelijk gereset en toch kom je er niet in , dat hoort simpelweg niet. Is het modem van je provider dan is het simpel , het functioneerd niet naar behoren en ze moeten dat kosteloos vervangen , binnen redelijke ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha