Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat is dat toch? Is mijn vorige reactie "zoekgeraakt" ? Dan nog maar een keer proberen... Ik vind dat je als klant van een bank het recht hebt op een vorm van thuisbankieren die 100% veilig is. Het is waarschijnlijk veel beter om een nieuw systeem te ontwikkelen dat simpeler is en dat NIET via internet gaat. Het moet toch mogelijk zijn om een apparaat te ontwikkelen waarmee je via de telefoonlijn of via de kabel of desnoods via een nieuw aan te leggen glasvezelnetwerk o.i.d. klanten de mogelijkheid biedt rechtstreeks verbinding te maken met hun bankfiliaal of centrale bank die alle digitale transacties uitvoert. Als het 100% veilig is omdat virussen en malware geen kans hebben en ook omdat er niemand "tussen" kan komen, kun je al die veiligheidscodes achterwege laten en gaat het opgeven van betalingsopdrachten en dergelijke veel sneller. Het huidige internetbankieren geeft kwaadwillenden gewoon veel te veel mogelijkheden. Een veilig systeem ontwikkelen dus.
Beschrijf je klacht (Optioneel):