Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2013, 09:54 door Anoniem

Door Anoniem: Als bij ons een klant een auto meeneemt voor een proefrit, en deze auto komt niet terug, krijgen we in principe geen verzekeringsuitkering, tenzij we een kopie legitimatie kunnen overhandigen (en een proefritformulier met naw-gegevens). Bij auto's boven een bepaalde waarde moeten we zelfs het rijbewijs én een id kunnen overleggen. En die kopie ID wordt nadrukkelijk genoemd in de voorwaarden, dus met alleen overnemen van gegevens zijn we niet gedekt. Dan moet je kunnen volstaan met een copie op papier, deze bewaren tot de klant terug komt van de proefrit, en dan deze in het bijzijn van de klant vernietigen of met de klant meegeven. Het is niet nodig om een permanent bestand van deze copieen aan te leggen, bijvoorbeeld door de ID te scannen of door de papieren copieen permanent te bewaren. Helaas wordt er onder het mom van "we moeten dat wel want" vaak veel te veel gedaan. Kijk waarom het moet en wat er dan nodig is. Wat er natuurlijk eigenlijk nodig is, is dat je in dit soort ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha