Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door swake: In België is het zo dat de bank voor de kosten moeten opdraaien als hun systemen gehackt worden, en niet het systeem van hun klanten. En deze wetgeving bestaat hier in België al een paar jaren. Phishing word ook beschouwd als nalatigheid van de klant. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar in het verleden zijn er al Belgische klanten vergoed ondanks het feit dat hun systeem niet up-to-date was (Windows updates, virusscanner, ...). Zie bijvoorbeeld ook: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.1345680 "In principe vergoeden financiële instellingen de klanten die slachtoffer worden van cybercriminelen, tenzij wordt aangetoond dat de klanten grof nalatig waren" Ook interessante lectuur: http://www.vief.be/geld-en-recht/gephisht-en-opgelicht-bank-moet-internetfraude-vergoeden-tenzij-2.html http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/aid1252664/hackers-bellen-klanten-internetbankieren-thuis-op.aspx "Wie slachtoffer wordt, is verzekerd en krijgt zijn geld terug" Dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):