Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-07-2013, 20:03 door Anoniem

Door bbecko: Gelukkig dat meeste telefoons (lees: alle smartphones) wel 1 of andere screenlock heeft. En men moet i.p.v. niks doen actie ondernemen: Melding van diefstal doen bij politie, telefoon(nummer) blokkeren bij je TelCo en ING waarschuwen dat de telefoon gestolen/verloren is en dat deze mobiel bankieren moet blokkeren. Niet alle banken zijn goed in het aannemen van zulke wijzigingen, gek genoeg. Soms ook niet als je persoonlijk langskomt. Ja, hier heb ik helaas ervaring mee. Met contant ben je kwijt wat je kwijt bent. Zuur, maar tenminste duidelijk. Met je smartfoon, of zelfs je pinpas... kon het zich wel eens uitbreiden tot heel je rekening ook nog. En dan is het ineens een race om dat te voorkomen. Want als je niet op tijd doorhebt dat je 'm kwijt bent en hij blijkt inderdaad gestolen, ben je te laat. Overigens, heeft de app van ING een pincode erop (logisch), die niet alleen bij het inloggen maar ook bij elke mutatie ingevoerd moet worden. Hopen dat die telefoon niet stiekem die code ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha