Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-07-2013, 12:48 door Anoniem

Het eerste en steeds terugkomende argument dat dhr. Rothenberg aanvoert is dat gebruikers keuzes ontnomen worden. Dit is simpel op te lossen door de bouwers van Firefox, door een extra vraag bij het installatie proces op te nemen: "Wilt u gepersonaliseerde reclame ontvangen, doordat uw handelingen gevolgd worden op het internet? Ja/Nee" Als het antwoord nee is wordt de blokkade aangezet ander uit. Probleem opgelost. Sinds de opkomst van het internet heb ik gemerkt dat reclame steeds meer toe nam en steeds irritanter voor de gebruiker werd. Dat is ook de reden waarom ad-blockers zo populair zijn. Dit is vraag en aanbod. Heel nromaal in een markt-economie. Als (reclame-)bedrijven minder "omzet" krijgen agv ad-blockers, dan wordt het tijd dat ze andere markten ontginnen. Ook dit is namelijk normale marktwerking. Niets om je druk om te maken. Zijn dit soms de laatste levenstekenen van een verouderde afstervende industrie, die z\ich niet aan een veranderende markt kan aanpassen?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha