Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-08-2013, 15:10 door Anoniem

Jurisprudentie ? Als je vroeger een fotorolletje met vakantiefoto's liet ontwikkelen en afdrukken en dat om wat voor reden mislukte. Kon je alleen rekenen op vergoeding van het fotorolletje en werd de waarde van wat er op stond echt niet vergoed (niks vakantie overnieuw of vergoeding reportage). Is daar geen jurisprudentie over die te vergelijken is met deze zaak? en verder,.. "de zorg van een goed opdrachtnemer" In het kader daarvan lijkt het me dat wanneer je zaken tegenkomt die in het belang van de klant zouden kunnen zijn je dat niet voor je houdt (omdat de klant het er niet over had) maar dat je contact opneemt met de klant. Beter is dan nog vooraf alvast met de klant te bespreken. - wat te doen bij aantreffen virussen / malware besmetting? (gewoon terugzetten vind ik nogal onverantwoordelijk gedrag) - wat te doen bij vermoeden andere (hardware) mankementen? als het vermoeden van een ander defect groter is dan die van de reparatie-opdracht heeft het misschien geen nut meer deze reparatie uit te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha