Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-09-2013, 13:50 door Anoniem

Het is heel duidelijk dat de criminelen NIET over de gegevens hoeven te beschikken bij welke bank je bent aangesloten: Ook ik ontvang regelmatig phishing mails die van diverse banken afkomstig zouden zijn, die mij al dan niet op betrouwbaar lijkende wijze om gegevens vragen. Bij de meeste banken waar die mails vandaan zouden komen, heb ik GEEN rekening! En als ik WEL een rekening heb bij de betreffende bank (Neen, ik vertel niet bij welke bank(en) ik een rekening heb!) dan wantrouw ik nog steeds alle email en zelfs de gewone post die ik van de banken krijg, als er om gegevens wordt gevraagd. Ik bel de bank op het nummer dat op mijn rekeningoverzicht staat, en vraag of de mail echt kan zijn. Het antwoord is gewoon altijd NEEN, zulke mails versturen wij niet. Als ik gebeld word, vraag ik of ik terug kan bellen, want dit gesprek komt zeer ongelegen. Geven ze een telefoonnummer, dan bel ik eerst op het bekende nummer de bank, en dan laat ik HEN de crimineel terugbellen! Meestal zal het om een niet bestaand ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha