Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-09-2013, 10:35 door Anoniem

Door Briolet: tijdens het inloggen op internetbankieren een melding dat er problemen met de website zijn. Als ze opnieuw probeert in te loggen 'hangt' het scherm. Het klopt dat dit tijdens de uitzending verteld werd, maar dit kan nooit kloppen. Ze moet de hele tijd ingelogd geweest zijn. Let er even op dat we (computeraars in het algemeen, een zekere softwarefabrikant in het groot, als in hun grootste marketeeringpunt) ingezet hebben op "intuitief" computeren, dat je niet hoefde te weten waar je mee bezig was want de machine deed het denken voor jou. Als je ziet wat we normaal vinden om niet van "gebruikers" te kunnen verwachten, zeg maar enig equivalent van lagere schoolniveau geletterdheid, dan kun je ook niet van deze "gebruikers" verwachten dat ze het verschil weten tussen "ingelogd blijven (maar app/website/watdanook zakt naar de achtergrond)" en "uitloggen". Daarbij kan het natuurlijk ook nog eens zo zijn dat "de" malware wel doet of je uitlogt maar het stiekem toch niet doet. En af en toe bel ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha